PGNiG TERMIKA SA z siedzibą w Warszawie, zaprasza do składania ofert w przetargu na „Odbiór i zagospodarowanie paliwa alternatywnego RDF”.
Postępowanie zakupowe prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, które nie jest objęte przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. nr 19, poz. 177 z późniejszymi zmianami). Postępowanie zakupowe prowadzone jest w oparciu o postanowienia Kodeksu Cywilnego.
Wymagane dokumenty:
• Pismo potwierdzające udział w/w postępowaniu
• Podpisana zgodnie z reprezentacją umowa
• Wypełniony i podpisany formularz ofertowy
Termin złożenia wymaganych dokumentów upływa w dniu 19 października 2017 o godz. 12:00.
Na kopercie prosimy o załączenie adnotacji – „Przetarg - Odbiór i zagospodarowanie paliwa alternatywnego RDF. Nie otwierać !”.
Wszelkie pytania dotyczące powyższego postępowania proszę kierować na adres e-mail: Wiktor.Nowak@termika.pgnig.pl